sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Päläpäläpäläplää...

Hyvää itsenäisyyspäivää! 

Kuten jo mun blogin facebookissa sanoinkin, että materiaalin puutteen vuoksi en tämän päivän postausta ole saanut valmiiksi, joten julkaisu viivästyy. Te, jotka ette seuraa mun blogia facebookissa, suosittelen mennä tykkäämään, jos ei muuten niin sen takia että se on ainoa paikka jossa kerron muutoksista tms. En vieläkään ole saanut kyseistä materiaalia hommattua, joten mun on pakko tähän luukkuun tehdä joku muu postaus ja siirtää se, minkä oli tarkoitus tulla tähän väliin, jollekkin muulle päivälle. Pahoittelut siis siitä ja tästä viivästymisestä! 
Mun piti tämä kyseinen postaus tehdä vasta joulun ja joulukalenterin jälkeen, mutta koska tähän jäi tällänen oikein "mukava" kohta, siirsin sen tähän luukkuun. Elikkäs, ensi vuoden suunnitelmia ja haaveita!

Lähdetään siitä, että täytän ensi vuonna 18. Tämän iän myötä saan hommattua ajokortin (mul on huomenna ensimmäinen ajotunti!!!) vihdoinkin. Tää on pitkään ollut ainoa asia jota olen 18. ikävuodelta odottanut. Päästään Larin kanssa myös tosissamme alkaa ettimään ensimmäistä yhteistä asuntoa. Meillä olisi suunnitelmissa kesän loputtua muuttaa hieman ennen koulujen alkuja. Silloin ollaan myös oltu yhdessä paria viikkoa vajaa 2 vuotta, mikä pidemmän kaavan kautta ajateltuna on sopiva aika yhteenmuutolle. Tästä puheen ollen, ollaan jo nyt tämän syksyn aikana muutamia asuntoja haettu ja yhtä käyty katsomassa, mutta tajuttiin ettei meidän ole mitään järkeä muuttaa ennen kuin mäkin olen täysi-ikäinen, koska tosiaan en saa mitään tukia. Siitä että minne me muutetaan, ei olla vielä päästy yhteisymmärykseen, mutta onneksi tässä on vielä puoli vuotta aikaa! Ootan jo enemmän kun innolla että pääsen sisustelemaan, heheh...

Ens kesänä meen myös ensimmäistä kertaa kesätöihin, jos saan jostain paikan. Mulla tosin on jo yhteen paikkaan hyvät suositukset, joten toivotaan että sieltä nappais! Jos ei, niin luulen vähän että on aika helppo löytää joku kesätyöpaikka jostain varastosta tms kun on täysi-ikäinen ja opisellut 2 vuotta logistiikkaa. Jos ei muuten niin suhteilla sitten. Ensi syksynä alotan myös kolmannen ja viimeisen vuoden amiksessa (jos siis pääsen luokalta) ja toisen vuoden lukiossa. Hassua ajatella, että olen jo puolet amiksesta käynyt. Puolet enää jäljellä. Tuntuu, että olisin just vasta päässyt ysiltä ja aloittanut amiksen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi :) Jokainen sana on tärkeä!