maanantai 14. joulukuuta 2015

10 faktaa minusta

Tuun vähän jälkijunassa tän kanssa, sillä 10 faktaa minusta-postausten kulta-aika alkaa aikalailla olevan loppumaisillaan, mutta eipä se mitään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! 

1. Mulla ei pysy mikään hiusväri pitkään päässä, kyllästyn niin helposti kaikkeen. Vuoden sisään mul on ollut melkeenpä kaiken väriset hiukset, lukuunottamatta shokki- ja pastellivärejä. Mustaa, ruskeeta, punasta (entiiä lasketaanko tää shokkiväriks, mutta olkoot) vaaleet, vaaleen ja ruskeen sekotus.... Jospa tää tän kertanen tummanruskea pysyis ees hetken...

2. Tykkään kirjoittaa käsin enemmän kun tietokoneella. Mikä toisaalta on aika hassuu, kun tykkään kirjoittaa blogiin. Miks kukaan ei oo keksinyt sellaista, että vois kirjoittaa käsin johonkin ja se teksti tulis suoraan tietokoneen ruutuun? Oisin enemmän kuin onnellinen jos joku ois niin ihana ja kehittäis jonkun tämmösen jutun!

3. Oon kauheen suojelunhalunen. Ollut aina. En sitten tiedä onko tää joku isosiskon ominaisuus, sillä nimenomaan mun pikkusisaruksia kohtaan oon älyttömän suojelunhaluinen. Oon monta kertaa "maininnut" henkilöille asiasta, jotka on jollain tapaa edes katsonut mun vanhempaa pikkusiskoa vinoon. Tosin eipä moni sen kavereista ees tykkää musta, haha! 

4. Oon nytten vasta pikkuhiljaa alkanut oppia oikeen ja vasemman. Eiköhän nyt oo aikakin, kun logistiikalla sitä tottakai tarvii päivittäin. Ennen mun piti kirjottaa käsiin kumpi on kumpi.. Traktorikortin teoriakokeessakin olin piirtänyt käsiin hymiöitä, mistä tunnistaa O ja V (oikea ja vasen).

5. Oon tositositosi jääräpää, jos tahdon jotain, taistelen sen eteen niin kauan että saan sen. Jos en saa, suutun. Suutun aina sille ihmiselle joka on sillä hetkellä lähimpänä, liittyi se siihen tai ei.

6. Oon tosi takertuvainen tavaroihin. En koskaan halua luopua mistään tavaroista, vaikka en tekisikään niillä mitään. Tän huomaa jo siitä miten paljon romua mulla on.

7. En osaa jännittää mitään ennen kuin vasta n. 10 min ennen kuin se, mitä mun olis pitänyt jännittää, alkaa. Silloin se kaikki jännitys tulee kerralla, joten oon ihan älyttömän jännittynyt sen viimiset 10 min ja seuraavat 10 min ennen kuin alan rauhottumaan!

8. Mä en oo aamuihminen, en en en. Aamulla herääminen on ehkä vaikeinta maailmassa. Alan aina torkuttamaan, jolloin torkutan niin kauan, että loppupeleissä nukun pommiin vaikka laittaisin ekan herätyksen miten aikaseks tahansa. Mulla täytyy herätysäänenä olla joku sellainen joka alkaa huutamaan samantien, että herään siihen. Silloinkin mun täytyy taistella itteni kanssa että jaksan nousta enkä ala torkuttamaan, muuten en enää herää siihen seuraavaan huutavaan ääneen. Mun pitää myös vaihtaa herätysääntä viikon välein. Tosin silloin kun tiedän että seuraavana päivänä on jotain todella tärkeetä ja joudun vaikeuksiin jos en herää, silloin herään jo ennen kellonsoittoa. Pitäis joka ilta päästä nukkumaan tällä asenteella niin heräiskin!
9. En tykkää shoppailla muualla kun netissä. Silti kiertelen kauppoja aina kun mulla on rahaa, koska en jaksa odottaa tuotteiden saapumista netistä tilatessani...

10. ...Josta päästääkin seuraavaan, ja viimeiseen En osaa säästää rahaa, tuhlaan kaikki rahat aina johonkin turhaan ja sitten itken ja kiroon sitä kun ei ole sitä rahaa. Oon vaikea nainen, tiedän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi :) Jokainen sana on tärkeä!